Thursday, May 6, 2010

TraiNniNG....

arggghhhhhhhhhh..........
hari ni aku ada trainning yg dh, lama aku tinggalkan.......huhhhhhh....
klu x ujan lerrr....lgpun kt sini ptg2 jerk mesti ujan.....
sebenornyer aku malas nk trainning2 ni...tau2 nk lawan terus....huhuhu
mula2 kena mulakan dgn aksi2 yg ringan dulu.....
cam memanaskan bdn dolu.... 
cam gini......
sebenornyer aku n the geng masuk pertandingan  
bola jaring.....
ni pun perlawanan antara bahagian....anjuran MADAH....
masuk game ni pun suka suki jerk.....
utk eratkan persahabatan antara staff....
chewaaahhhh..... 
klu menang pun alhamdullillah.....
lpun aku tinggalkan game ni pun dh 8thn daaaaa...
nnt camne ek....
mesti sakit2 bdn cz dh lama x senam ni.....
harap2 success....
doa2kan agar kami leh menang...

chaiyokkkkk2..........


* nk menang jerk....walaupun x trainning lg nih....
harapan tinggi bebenor.....

2 comments:

  1. pom..pom...x de...tp pinky gal ada....
    tp coti lah pulokkk sekrg ni.....huhuhu
    (◕‿-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails