Sunday, July 17, 2011

: . .Tak Sangka. . :

TAHNIAH!
Anda memenangi hadiah cabutan bertuah berupa 2-tiket Cruise Tasik Putrajaya bagi Program Kesedaran Alam Sekitar dan Apreasiasi Ekologi Tasik dan Wetland Putrajaya sempena Floria. Puan diminta hadir ke Booth Pameran kami di hadapan monumen alaf baru untuk mengambil tiket tersebut dan berjumpa dengan Nurliyana, Perbadanan Putrajaya.

Wahhhhhh.....tak sangka aku memenangi cabutan bertuah . . . . 
rasanya nilah 1st time aku memenangi hadiah . . .  .akhirnyerrrrr
excited pun ada ni. . . . . .
so semalam aku p lah tuntut tiketnyer. . . . .  .hehehehehehe

pada jumaat 15/07/2011, aku n the geng dok isi borang tuk cabutan bertuah. . . . 

diaorg kata kena amik gambar tuk wat report . . . . 
hahahahah. . . . aku malu2 nih. . . .

bagi penerangan, katanya naik yang kat masjid putra tuh cz ni tiket harga RM30, lama sikit naiknya, 
klu yang monumen nih sekejap jer jalan2nyer cz harga tiket tuh RM 15. . .

ni ler tiketnyer. . . . valid sampai 11 sept . . . .
kena naik cepat gaks ni, cz dh nk masuk bln posa. . .  .

Cruise Tasik Putrajaya. . . . tunggu aku yerrrr. . . .. .  






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails