Friday, November 12, 2010

Pra Kawen Zuha......

sekarang ni ramai orang melangsungkan perkahwinan....salah satunya adik aku....kat terengganu la ni dok ujan jerk..cz dua hari berlangsungnya majlis tue asyik dok ujan jerk....
sib baik time kenduri tu x ujan laks....alhamdullilah...
mehlah layan picas sebelum kenduri tue berlangsung....rewang beramai2....

adik aku dipakai inai oleh mak sedara aku dan rewang sedara mara.....

my lovely mum dok siapkan pulut kuning (nasi semangat) tuk wat hantaran nanti....

mak sedara dan cousi aku sibuk dok memerah santan tuk dibuat bubur kacang....
tapi x sempat aku nak makan.....huhuhuhu..

mak mentua aku pun ada sekali datang tuk meriahkan kenduri ni....
tenkiu mak dan ayah.....

 jiran2 dan sepupu aku aku dok memotong daging

jiran2 aku dok memasak rempah ayam masak merah....
dipantau oleh abah aku (baju biru)......

sepupu2 aku dok testing karaoke.....
simpan suara yerk cz esok nak melalak lagi.....hehhehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails