Wednesday, July 21, 2010

Floria wif Member

wasap bebeh.....
kali ni aku nak post gambar2 aku n friends g Floria jumaat lepas...
kitaorang g time rehat...cz ari jumaat rehatnya panjangggg..... 
so sempatlah kitaorang terjah kat Floria tuh....
kali ni kitaorang g Floria x pakai baju pepel(uniform kitaorang)
cz nak colourful gitu....ngeh3...
cz tahun lepas kitaorang g floria pakai baju pepel.....
banyak laks coleteh aku ni....
meh lah tengok gambar aku bersama member2 aku...
wasaappppppp.......

kitaorang jamu durian dulu sebelum jalan kat floria...
tq kak zah(bercermin mata)  cz belanja durian...besssssss

baru jer nak suap durian...snap gambar dulu...ngeeeee

cam nak p tangkap ikan laks.....so sweet...


aummmm.....cak.....!!!!

lambaian ct nurhaliza.....
hahahhahaha


gadis dan munge......?????


alahai...so sopan dan ayu gitu......
ngeeeeee

ala2 jepun ni....kononnyer lah....
cam wanita melayu terakhir pun ada gaks......
hahahhaha

belai burung sambil bagi burung makan....
amacam...jadi x...????

3 comments:

  1. alolololllll..!1 dak tecik xdo laaa..

    ReplyDelete
  2. dak tecit asyik nk blk kuala jerk makan doyan.....!!!

    ReplyDelete
  3. wah3..bergumbira sume nyer dikelilingi munge2. sume nyer tomey2 mcm munge2 tu gak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails