Friday, July 23, 2010

Award dari WaWa

kali ni aku terima award dari wawa...
tenkiu my dear wawa.....
knor terus rembat jerk...tenkiu sekali yerk.....!!!!


award dah rembat....
ni ada soklan2nyer...
jom jawab.....

ANDA MESTI BERI PUJIAN KPD PEMBERI AWARD INI
Dengan besar hatinya dan bangga giler kanor menerimanya...
dan sekali lagi knor ucapkan tenkiu banyak2 cz bg award ni....
lgpun knor pun baru gaks dlm berblogging ni....
tenkiu yer wawa....
mmmmuashhhhhhh....

SILA BERI AWARD KPD 10 BLOGGER YG LAIN
x sampai 10 kot...lgpun baru jer nak berblogging...

ANDA MESTI MEMBERITAHU 10 BLOGGER NI
berehhhhhh.....akan aku war-war kan....
tp 2 org ni jerk lah....

BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR YG BEST N GREAT
best ker..?? rasanyer biasa jerk...lgpun aku orang baru lagi..
cam baby gitu....hehehhehe
great ker...??? ntahlah cz aku rasa biasa jerk lagpun blog aku 
hanya citer2 biasa yang pernah korang dengar ataupun belum...
blog aku sekadar mengisi masa lapang aku...
nak kata diari pun x jugak...lgpun aku sekali-sekala jerk berupdated...
klu korang nak kata blog aku best and great...aku terima jerklah...
(sambil malu2 ni)
apa2 pun tenkiu yerk wawa sekali lagi cz award ni....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails