Thursday, May 13, 2010

KenDuRi DoA SeLaMAt


Alhamdullillah...hari sabtu lepas MIL ada wat kenduri 
Doa Selamat dan Tahlil
 nak bagi selamat2 belaka.hehehehhe......
sebenarnyer wat kenduri ni cz adik ipar dapat keje n anak angkatnyer dapat masuk belajar kt UITM....
Majlis start lepas Isyak.Tunggu orang masjid habes semayang Isyak baru la diorang datang.
MIL ngan orang kg 'rewang'...
masak ayam masak lemak cili padi,daging masak kicap,sambal goreng,ikan kering n sayur kobis goreng....
Malas nak cite banyak.Tonton gambar bermula sekarang....!!!:)
FIL sambut jemaah datang

jemaah sudah mula ramai datang

sampai kat luar umah 

Ok nampak x aku wat keje tue...??? Bukti ada ok!! Jangan kata aku x wat keje!!
walaupun nampak belakang jerk..!!!HAHAHAHA


ni lauk pauk nyer.....mmg sedapppp....

selesai sudah tahlilnyer....lepas jerk bacaan doa jemaah pun dijemput makan....
eceeh..ceh..ceh...skema laks ayat...kekkeke

dok menjamu selera....klu kt sini klu diaorg akan mkn separuh jerk pastu separu lagi diorang akan bungkus makanan tu tuk wat balik...kitaorag mmg sediakan plastik...
baguslah gitu cz x membazirlah....

ni owang pompuan laks makan...so gambar aku x de ler cz org yang amik gambar pun dok makan time nie....sape lagik asben aku ler....hehehhhe
Orang yang datang boleh tahan ramai gaks.Tapi ramai sedara asben aku yang x balik kampung cz wat kenduri ni pun kecik2 jer....kalau x sedara mara jer dh penuh umah...lagi meriahlah...
Tapi x pe lah.Alhamdullillah majlis berjalan lancar.AMIN....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails