Sunday, May 16, 2010

BliNG-bLiNg @ i-CiTy

Salah satu tempat yang perlu aku lawat adalah i-city yang terletak di Shah Alam, Selangor.Tempat ini dikatakan mempunyai banyak lampu yang indah.Aku dapay tahu pasal i-city ni pun dari opismate aku....so apalagi aku terjahlah ari minggu ari tue....rupa2nyer ramai yang datang kat situ, siap ada tapak jualan lagi....klu nak lepak2 kat sana bolehlah sambil menikmati suasana lampu yang berwarna-warni....
jom terjah gambar2ni yerk...!!!
Ice World, i-city




excited ni...

pose dulu

again....




pine tree, i-city

aummm...cakkk!!!



leh kenal....hehehehe

peacock, i-city

froggy, i-city

so nice...
Perhiasan lampu di i-city adalah yang paling canteek yang pernah aku lihat.
Seriously aku kagum..dari pertunjukkan hasil seni lampu.....
So apalagi...pergilah ke i-city...
klu saper2 yang belum ke sana....
jommmmmm......!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails