Thursday, May 27, 2010

Contest UnguPurple Crazy

Tetiba pagi aku dok godeh-godeh blog, pastu terjumpa laks contest ni....
ni 1st time aku nak join contest ni....
excited pun ada gaks ni.....hehehe
klu nk join contest ni, nnt ikut peraturannyer..
apalagi meh dok depan skrin ni....tgk gambar yang aku postkan....
jeng....jeng....jeng....

nape kaler pepel baju kitaorg....??...ni sebenornyer uniform kitaorang....
pepel kaler...!!
gambar ni amik pada tahun lepas....masa tue ada 
FLORIA kt Putrajaya....
lgpun dekat ngan opis so aku n the geng terjahlah ke sana....
apalagi bila dah tengok munge2 yang canteek, posing sakanlah kitaorg.....
aku suka tengok gambar ni cz lain sikit unik pastu comey laks rasanyer.....kekekekeke
(bagi aku laaaaa.....)


Purple atau ungu adalah warna yang melambangkan keceriaan, kemewahan, keghairahan, energik dan memotivasikan.
Ia juga warna yang impresif dan spiritual.Warna ni juga sesuai untuk bilik tidur dan ruang meditasi.

2 comments:

  1. Peeerrrrhhhhh!!!!! hahahhahha akhirnya kak nor masuk gak contest.... Pupple plak tue..itu lah kak nor..pupple ni.....Purple atau ungu adalah warna yang melambangkan keceriaan, kemewahan, keghairahan, energik dan memotivasikan.
    Ia juga warna yang impresif dan spiritual.Warna ni juga sesuai untuk bilik tidur dan ruang meditasi. tak caya lah kak nor leh ckp cam ni..

    ReplyDelete
  2. Penyertaan diterima!Thanks sudi join.;)

    oo beruniform purple..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails