Wednesday, April 7, 2010

3rd day @ tasik kenyir

Alhamdullillah...akhirnyer selesai sudah citer aku yang percutian aku kali ni
lambat skit aku post......
hari ni merupakan ari terakhir aku di Tasik Kenyir.....
yeayyyy ari ni dh blh blk umah laks....
mlm td syoknyer tido cz ujan lebat jer....
on the way balik kitaorang singgah kat Pulau herba...di sini byk2 pokok2 herba yg aku x tau pun bentuknyer camne...so kt sinilah leh lah aku tau skit2 bab akar2 kayu ni...

 dok tgk lebah sekumpulan lebah lalu

permandangan sekitar Pulau Herba

orkid hutan (kaler putih)

masak air tongkat ali ngan kacip fatimah

 
ni lah rombongan 'cik kiah' ke Tasik Kenyir

* saper2 yg berminat nk ke tasik kenyir di sini aku sertakan nama owner bot
Badrul Motorsport & Leisure Sdn. Bhd
Head Opis
Taman Sri Bt. Caves
Site Opis
Jenangor 1, Pengkalan Gawi, Tasik Kenyir
Tel: 019-934143 (Mohd Salleh)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails