Monday, May 7, 2012

: : Universal Studio Singapore : :


Isnin leaps aku dan family asben pergi ke Universal Studio Singapura (USS)
sebenarnyer kitaorg merancang utk pergi akhir tahun ni,
tapi telah dibuat sekarang. . .cz dah x sabar nk p ni. . . 
layan jerlah gambar yg sempat diambil oleh my asben

gambar wif family asben

aku laks bergaya. . . 

aku lahgi pose. . . 

tiket utk ke USS

boleh tahan ramainyer org walaupun bukan ari cuti . . .

saper nk bergambar dengan dia nih kena beratur yer. . .!

popcorn nih sedapp. . . .harga utk regular 8.90USD




nak masuk Madagascar ni beratur kat sejam tuh. .  .


bergambar depan umah Shrek . . . 









 

yg ni aku x main cz dah pening masa main Mummy . . .
lagipun gerun bebenor aku seyh. . . . 

Bumblebee Car


game nih paling best. .  .syok wooo. . . . .

cara buat filem oleh Steven Spielberg

penatlah. . . lepak sat. . . 

cantek tak kete baru aku. . . . huahuahua



balik sudah. . . .see you again. . . 
klu ada rezeki nk p lagilah. . . .hehehehe




1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails