Sunday, February 5, 2012

= =Jalan-Jalan Johor Premium Outlet JPO = =


Assalamualaikum. . . . . .
dah berzaman kot aku x menghapdet blog nih. . . .  .
maklumlah bz bebenor aku nih. . . . .hehehhehe. . . .konon ler. . . . . :P


Waktu cuti Maulidur Rasul ari tuh, aku ali kg ke Batu Pahat. . . . 
so aku berkesempatan ronda2 kat Johor Premium Outlet (JPO) kt Kulaijaya. . . . . 
Kat sini banyak barang2 berjenama yang terkenal di bawah satu bumbung.
Antaranya  Adidas, Armani, DKNY, Burberry, Canali, Coach, Ermenegildo Zegna, Gap, Guess, Lacoste, Michael Kors, Nike, Oroton, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Padini, Timberlands dan banyak lagi.

ada juga disediakan tempat makan


ada juga disediakan ATM, sekiranya nak bershopping sakanlah. . . . .


waktu cuti begini mmg ramai orglah . . .  .
kebanyakannya org singapura. . . . . 



pelbagai pakaian sukan pun ada dijual. . .  .harganya @#$%^&&




ada gaks Vincci kat sini, tp cam x banyak pilihan kasutnyer. . . . 
better kat KL lagi lah. . . .  .



Tempatnya memang menarik lah untuk pergi, tapi kalo nak membeli belah kena lah bawak duit banyak....tahu-tahu je lah kan tempat barangan branded......

Tp aku cuci2 mata jer ler. . . .  .hehehehhehe








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails