Friday, September 9, 2011

: : Merdeka Raya : :



Assalamualaikum semua. . . . . apakhabar semua????
lama x updated blog kesayangan aku nih. . . .
nak kata bz bebenor x jugak, maybe ada sikap 'M' lah tuhh. . . . . hehehehe
apa2 pun x lambat lagi aku nak ucapkan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin
tuk semua, jika ada tersalah kata, terkasar bahasa, mintak halalkan semuanyer yer. . . .
ni aku nk updatedkan gambar raya, x byk gambar posing2, carca marba ada ler. . . .


gambar bersama family aku


Salam dulu ngan ma ngan abah aku. . . .


zuha ngan miyo salam


e-one dan ct dok salam ngan ma dan abah


 beraya di rumah makcik aku. . . .makan nasi dagang. . . . 


time ni beraya umah pak cik aku. . . .ni sedang bergossip. . . .hehehehehe


bergambar dgn sedara mara aku. . . . .


bergambar dengan adik2 aku. . . . kecuali my younger brother x de. . . .


aku amik gambar air cz unik, botol2 air pesen lama. . . . nice tuh. . . . !!


ni pun dulang lama yg dh lama aku x tengok. . .


sebelah kiri tuh nenek aku dikelilingi cucu2 nyer dan menantu,
sebelah kanan tokki aku. . . . .


akhir sekali gambar aku wif hubby. . . .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails