Thursday, February 3, 2011

~ Berurut ~

Hari ni aku pergi berurut cz badan nih macam lenguh sana-sini....
ni mugkin akibat aku naik bot ari tuh masa bercuti kat Phuket, melambung-lambung dibuatnya
cz nak melawan ombak, yg kebetulan ari tuh ombak mmg besarlah....
mmg terasalah sengal sana-sini, lenguh sana-sini...
lgpun dah lama benar aku x berurut...
kebetulan balik kg so amik kesempatanlah g berurut....

Oh sesi awal proses mengurut satu badan mmg best.. Urut-urut buang angin.
Bukan main banyak mak cik urut aku...
banyak juga angin dalam badan aku nih sampai "hempedu " aku dah keras tul...
mmg sakitlah mak cik urut tp best dan terasalah....syok laks...

nampaknyer lenkali klu aku blk kg, akan aku cuba pergi berurut lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails