Saturday, September 18, 2010

:: Raya...Raya...Raya... ::

Salam Aidilfitri semua.... Baru jerk aku nak publish citer raya...
Sebenarnya penyakit 'M' dok melekat kat aku....ngeh3...
Tetiba jerk aku nk citer sikit bab raya tahun ni....
Tahun ni aku beraya di umah mentua....ikut giliran..cz tahun lepas dah kt umah aku....
Tengok jerk lah gambor2 ni yerk...!!!
ambil gambar pelita di malam raya....baru ada suasana sikit...hehehhhe

pagi raya, mintak maaf dulu dan ucapan selamat hari raya.....

ambil gambar bersama my hubby dulu....
amacam....???? kekekekke

gambar beramai2 dulu, kebetulan pak su asben ada raya bersama...
so kita gambar ramai dulu....

ni gambar family asben aku....ada 2 org adik asben aku x de time ni....

ni beraya kat umah sedara asben aku kat Felda Taib Andak, Kulai...

ni juadah tuk orang datang marhaban...nasi minyak,
masa ni dah raya kedua.....

orang2 yang datang marhaban, ramai...
sampai nasi pun ngam2 jerk....sib baik aku makan dulu....

makan dulu....tengok tue, ramai sampai kat beranda pun ada....


ni laks sebelah petang, pergi beraya umah sedar2 asben kat B. Pahat....


siap bergambar dulu, pas beraya.....
ni pun ada lagi yang x ikut.....
apa2 pun aku nak ucapkan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails