Thursday, July 8, 2010

MeMoRi @ BuKiT tiNnGGi

Hey Baby Hey Baby Hey!.....

Kali ni aku nak citer masa aku g Colmar Tropical, Bukit Tinggi, Pahang....
Walaupun dah lama tapi cam br semalam jerk aku ke sana...
g lah rewang ke Bukit Tinggi bersiar2 sambil 
test power kamera Olympus..
Lgpun x lah jauh sgt dr tol Gombak ke Bukit Tinggi...
Tujuannya aku ke sana cz aku lum pernag jejakkan kaki ke Bukit Tinggi....
Jalan2 kat Bukit Tinggi cam ala2 Perancis dan Jepun ler.....
So aku sempatlah g French Village dan Japanese Village...
ni lah hasil dr kamera Olympus....
meh lah tgk.....hehehheehe

time ni kt Colmar Tropical 

time ni gambar diri tegak jerk!!!!.....
x pandai nak posing2 lagik....ngeh3...





mehlah nengok time ni kat 
Japanese Village dan sekitarnya...


1 comment:

  1. kak nor..wawa tingin sgt nk g sane. tp x kesampaian lg arrr

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails