Saturday, June 5, 2010

@ Zoo Negara....

ari tuh aku ke zoo negara, itupun my mom nak pergi cz nak bawak anak buah aku...
niat ni dh lama nak pergi setiap kali datang KL...
tp x berkesempatan....
so ari tuh ada peluang so bawaklah my mom n dad, ank buah n adik2 aku g sana....
bila jerk samapai sana aku rasa zoo dh banyak berubah...
x macam dulu...yelah dulu cam haiwan duduk di habitatnyer tersendiri tp sekarang cam terbiar jerk.....
apa2 pun moga zoo negara terpelihara 
kerana ianya destinasi pelancongan
meh nengok gambar ni ek....!!!
myrol wif zirafah

aku n myrol wif gajah

 
my mom n myrol posing ngan bangau...
muka myrol yg ketakutan....

 
myrol n achique...
myrol stay ngan muka yg takut...

 
muka myrol yg takut ngan rimau...


ni baru x takut...leh lah steady skit...
klu x...takut jerk ngan binatang yg besar...
kebetulan ada 'animal show'
so kitaorg nengok ler...
ada burung kakak tua, anjing laut, singa laut n binatang mende tuh sekor lg udah lupa laks...

 
burung kakak tua yg wat gimnastik....

 
burung ni pandai...cz dia terbang n amik duit....
pandainyerrrr...

 
anjing laut yg wat lompatan...

 
in pose....
suker nengok animal show tue...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails