Sunday, June 20, 2010

CONTEST GAMBAR BEST!! BY ASADA

semalam aku dok terjah2 blog owang...pastu terjumpa laks contest ni....
so apa lagi aku pun nak terjoinlah contest ni...
cam sonok laks masuk2 contest ni...walaupun x menang...
tapi aku sekadar2 suker nak masuk...klu menang pun tue dh kira 'bernasib baek'lah tue.....
apa2 pun meh masuk contest ni.....

meh layan gambar yang aku nak tepekkan kat sini.....

picas no.1 n no.2 ni aku ngan asben amik masa bercuti kat
Cameron Highlands...
masa tuh pergi bercuti bersama ngan keluarga...
aku suker nengok gambar ni cz 'unik' kot....
lagipun suker tengok latar belakangnyer pastu cam wat iklan ada gaks.....
ehem2....puji jap.....ngeh...ngeh...

picas ni laks aku amik kat perlabuhan di Sabah..
time tuh ingat nak cari ikan, sotong dan udang segar nak wat balik,
tp x jadi....pastu pergilah kitaorang shopping kat Pasar Filipine...
sebelum tuh poselah dulu kat bot2 besar....hehehhe

pic ni amik time 'FLORIA'...
masa nak amik pic ni aku cam malu2 cz ramai orang time tuh....
ni muka aku malu2 ni....ahaksss.....
cam ujan munge laks.....
wahhhh....hepi tau....!!!

aum cakkkk!!!!kekekeke
.....picas ni aku amik masa g i-city...
x tau laks aku ada tempat cam i-city ni...
lagipun member bagitau tempatnyer
apalagi aku terjahlah tempat ni...
orang kata tempat ni canteekkk...tu yang aku terjahhhhh.....
mmg canteeeek pun...!!!!
x sangka laks ada tempat yang canteek cam gini...
so nice...kagum laks aku....

pic ni pun amik kt i-city gaks...
tu muka aku dah berpeluh2 sudah...panassssss.....
mmglah kan cz lampu banyak mmg panas......
ni amik gambar kat bunga sakura yang berlampu....
tengok bunga2 ni canteekkkkk....!!!!
excited giler aku tengok...



and last sekali pic no.7 n no.8 ni masa opis....
ni ada staff kitaorang yang nak berpindah balik negeri pastu dia belanjalah
PIZZA.....
staff yang belanja tuh x de laks dlm gambar ni....
apa2 pun tima kasih manyak2 cz belanja makan pizza....
kitaorang ni sedey dlm hepi...
tapi kitaorang ni sentiasa hepi jerk...!!!

**mentang2 lah leh letak banyak gambar, so aku tepeklah gambar banyak2...
ni pun ada lagi aku nk tepek...tp letak setakat ni jerk lah...

1 comment:

  1. wallaweh! siap kata ada byk lagi gambar tu. haha..

    asada pilih yg hujan bunga tu ea.

    tQ sudi join. gud luck! (^^,)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails