Friday, April 9, 2010

:: tag lagikkkk ::

Tag ni aku dapat dr JuLiEs lagi.....anyway cabaranmu akan ku sambut....so layanzzz jerk tag ni ek....!!!

1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
~ tengah bln 3 ari tue pergi Tasik Kenyir...sbb g sana cz nk rasa keseronokan naik bot besar sambil memancing....tp mmg seronok....!!!

2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
 ~ umur yerk.....ermmmm...br jerk 33 tahun bln 5 baru masuk 34 tahun....cam dh tua jerk....kekekekke

3 - (tak jawab pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar di depan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
~ ni gambar purse ni br jerk snap cz nk memenuhi jawapan pd soklan nie...

jenama bonia baek punye cilok
10 hingget jerk....!!!
~purse ni pun aku beli kt pasar tani putrajaya,terpaksa beli cz purse yg dulu udah koyak cz aku basuh siap masuk mesin basuh...hehehhe...
dlm purse ni ada ic,lesen,kad atm,kad kuasa,etc.... 

4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu? 
~  aku updated blog ni ikut mood....klu ada citer2 bes ker cepat2 jerk updatednyer...biasanyer ntah ler..cz ikut mood.....!!!!

5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang? 
~ time ni aku rasa nk tido jerk cz dh penat keje kan.....zzzzzzz

6 - tag 3 org lain yang anda suka
~ nop

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails