Sunday, March 28, 2010

::dinner @ The Manhanttan FISH MARKET::

Rancangan ptg semlm ingatkan nak pergi ke Mid Valley,tp on the way nak ke sana 'jam' lah pulok.....
so kitaorg pun ubah hala tuju pergi ke IKEA......
sebenarnyer aku kuor ni pun cz nk beli kasut....lgpun dh lama x beli kasut utk basahan pergi keje ler.....
aku belilah sepasang sandal kaler purple gitu.....
Hubby aku ajaklah mkn kt The Manhanttan FISH MARKET....
rasanyer sedappppp....lgpun seafoodkan....suker tau.....!!!!
nnt leh lah pergi lagi.......kahkahakahkah.....
so layanlah picas yg sempat aku snap......


ni dia punya pencicah nyer....

gambar tisu pun aku snap...apa daaa...

cairkan cheese dulu......

inilah makanannyer....jom makan.....

*nnt lain kali leh mkn lagi.....sedaaaapppppppp......
  kuikuikuikuikui.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails