Friday, March 26, 2010

continuity 1st day @ tasik kenyir......

ni kesinambungan citer ari pertama aku kt tasik kenyir....
pd ptgnyer kitaorg pglah mandi-manda kt anak sungai....
ntah x tau namanyer.....
seronok mandi kt sana cz airnyer sejuk n bersih sgt....
mula2 tue x nk mandi gaks..mana thn tgk semua mandi, 
apalgi mandilah aku....klu x rugi woiiiii...
so layan jerk gambarnyer ek.....!!!!!

ni siap2 naik bot nk g ke anak sungai....

cari port tuk mancing

dok cari anak2 ikan tuk wat umpan

sempat pose ngan org asli gitu....

udah mandi ...nk blk ke bot

pada sebelah mlmnyer kitaorg ada bakar kambing....
tu pun disponsor oleh pak su.....
tp aku x delah mkn kambing cz x suker.....!!!!
jd aku mkn salad jerk lah.....

sedang nyalakan bara

dh masak kambinyerrr

dok melapah kambing....

salad

mancing time.....!!!

tpkan masa semua dok mancing tue,hanya MIL aku yg dpt byk ikannyer....
dpt dlm 7 ekor...n my asben dpt sekor...kekekeke 
tp keesokannyer MIL aku ckp yg ikan dpt semlm terlepas
tiggal bberapa ekor jerk....huuwaaaaaaaa
lgpun dh terbayang nk mkn ikan tasik nie,x de rezekilah pulok....!!!
nnt tggu citer aku tuk next day......!!!! 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails