Saturday, March 13, 2010

Borink + Panas

zwani.com myspace graphic comments

boringgggnyerr teramat......yeap saya buhsan sgt buhsan...
nape aku boring+buhsan cz td aku kuor jap,
ingatkan nk g IKEA......(blk kg) bak kata asben aku.....hehehe
tp yg boringnyer kuor jer umah..."jem"......ishkkkk.....
aku paling x suker "jem''.......!!!!
sapa jerk kt IKEA...parking laks penuhhhhh......hampehhhh tul...!!!
dhlah nk sampai kesana lebih kurang sejam....
klu x... x sampai pun sejam..ntahhh apa kena ngan ari nie.....ramai laks org....huhhhhh
maybe dh start cuti sekolah kot..so ramailah bw anak2 g jejalanlah kot....agaknyerlah....
so terpaksalah g MAJU JUNCTION jap cz asben aku nk amik laptop..
pas2 aku blk jerklahh....huhuhu
sampainyer jer kt umah panaslah pulok..
panasnyerrrr......sgt panaslah sekrg nie......
cz td hujan pun sekentut jerk....!!!
apalah aku nie..x baek tau...huwaaaaa....!!!!
yelah bila panas badan terasa penat +letih.....
huhuhuhu....apa2 pun kita kena bersabarlah yekkk!!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails